Just another WordPress.com site

En dag i Teletubbieland

Det börjar som en ganska vanlig vecka tycker jag nog. Noah vaknar 07:00 och därmed också pappa-Anders. Han hamnar i sin stol där han är helt vansinnig tills han får sin efterlängtade macka. För ett tag sedan så var han helt omöjlig att få stilll när han skulle äta och därför satte vi på Teletubbies. Så man man kan säga att jag vaknar varje dag till frasen “en dag i teletubbieland”. Har ni sett Teletubbies i övrigt? Någon måste rökt crack när dom kom på den idén.

Annars så slår man upp crossfit.com och kollar vad det är man ska få träna. Vi går ju efter den siten varje dag och gör passen som kommer upp där. På det sättet kan man själv inte styra sin träning. Coolt upplägg faktiskt. Undermedvetet tränar man sina styrkor oftare men med detta kan man inte styra det. Grymt! Idag är det 10 Over head squats (60kg!!!!!! Fy fan) och 50 double unders. 3 varv är det som gäller.

Musikmässigt så hoppas jag att man kanske får slutmix på nästa singel som ska ut till radio. 🙂 Jag tror att ni kommer att gilla den!

Later!

Anders

One response

  1. Linda

    Håller med.. Tellitubis ja hur de nu stavas är ett mycket märkligt program :/ mina kids har oxå tittat. Jag har haft krupp varenda gång haha.. Men sen kan man fråga sig, lär barnen sig nått?? En del saker lär dom sig som tex färger & att upprepa ALLT!!! Hahaha 😉

    July 21, 2011 at 8:23 am

Leave a Reply

