Just another WordPress.com site

Ännu en dag i Teletubbieland

Ja, vilka är uppe sedan 06.54 denna morgonen då? Jo Noah och pappa pappa-Anders.  Gårdagskvällen blev riktigt najs faktiskt. Först hade jag en ny klient som heter Jonas. Slet som ett djur och mer kommer det att bli :). En gammal hockeykompis som vill komma i form. Efter det var det egen träning. Dagens pass var 10 over head squats och 50 double unders. 3 varv. Jag är inte direkt bra på någon av dom så det var fanimej inget roligt pass. 06:47 tog det. Efter det blev det en “death by thruster” på 50 kg. My god….

När jag kom hem låg det en ruffmix på växjö lakers hockeylåt. Satan va bra den blir då!! Peter Månsson som är producenten på den har verkligen lyft låten och helt ärligt är det en av dom hittigare jag skrivit på länge :). Den har jag skrivit ihop med Chris Meyer.  Nä nu fortsätter dagen.  Stay tuned så får ni höra den inom kort.

Later!

Anders

2 responses

  1. Jag fattar verkligen ingenting av ditt träningssnack, men det verkar ju funka iaf, det är väl huvudsaken =) Själv försöker jag hitta motivationen igen, tappat det helt efter ett gäng skador =(

    Hoppas du får en fin dag!

    July 19, 2011 at 6:39 am

    • Tja!

      Om det är någon övning som du inte förstår så ta namnet och klistra in i youtube så ser du garanterat någon göra det. Sedan är det bara att göra samma sak! Crossfit för rehab är grymt! Bara funktionella övningar

      Anders

      July 19, 2011 at 6:54 am

Leave a Reply

