Just another WordPress.com site

Före tuppen!

Idag vaknade Noah förbannat tidigt. 0556…..  Förbannad va han också. Jaja, det var bara att stiga upp. Brassade till mig en riktigt bra äggröra ihop med lite skinka. Jag har svarat på lite mail och snart är det dags för en kaffe.

 

Idag klockan 09 är det plåtning med Erica Johansson för aftonbladet. Eftersom dom följer hennes träning i 3 månader och  det är vi som tränar henne så ska vi ta lite bilder. Hon är duktig Erica! Tränar hårt och det roliga är att vi har fått någon som tränat så mycket att tycka att det är just roligt att träna igen. CrossFit gör det med människor. Så e det faktiskt….

 

Sedan ska vi göra lite inför kalaset som vi ska ha för noah imorgon och det blir en skvätt i studion., Man måste ju börja tänka melodifestival nu. Jag är galet revanchsugen efter förra året som i ärlighetens namn inte gick så bra.  Jag har faktiskt två låtar som jag har spelat in som är kusligt bra i mina ögon. Jag skulle väldigt gärna vilja göra en ballad iår. Ligga i min comfort zone och bara mosa. nu vet jag va evenemanget handlar om också.

 

Later!!!

 

 

2 responses

  1. Svaneborn

    Ja hoppas du ställer upp igen 🙂 kommer gå bra! Hoppas ni får ett fint kalas imon,

    July 22, 2011 at 5:56 am

  2. Jossan Säfwenberg

    Vill otroligt gärna se dig i Mello nästa år 🙂 Den gången lovar jag befinna mig i landet och rösta mobilräkningen all världens väg!

    July 22, 2011 at 5:27 pm

Leave a Reply

