Just another WordPress.com site

Idag ska jag få partaja! :)

Till att börjaa med ska jag bara uttrycka min sorg för vårt grannland. Oförståeligt och ändå fast det är så nära så är det så långt bort. Det är bara overkligt och vi ser det på TV. Vad som skrämmer mig är att vi är så löjligt sårbara och det är i stort sett omöjligt att skydda sig. Att skydda sig mot en enda individ som bestämmer för att smälla en bomb eller gå in på ett umgdomsläger och meja med ett maskingevär. Man vet helt enkelt inte vem det är som är kapabel att göra nåt sånt eller ruvar på sådana tankar. Familjen Fernette sörjer för Norge.

 

Samtidigt så är det glädjens dag i vårt hus då vi ska fira Noahs födelesedag med ett kalas. Noah är 1 år nu och idag kommer släkt och vänner. Det hela avslutas med en liten utång!!! WOW! Det är inte ofta som jag är ute på krogen nu för tiden. Vi slänger hälsan out the window för två dagar och tar ett partaj på det!

 

SKÅL OCH LATER!

Leave a Reply

