Just another WordPress.com site

Bra drag i helgen

Då har det varit helg och kalaset för Noah var såklart höjdpunkten. Anna hade satt ihop två olika lag och lite olika grenar till det :). Det blev naturligtvis ganska mycket hets på lagen. När kidsen hade somnat så var det vuxenfest! Har inte varit ute på ett tag så jag satsade ganska så bra måste jag säga. Med barnvakter i bagaget slutade kvällen inte förrän klockan 05:00 och vi somnade kring 06:00. Så det var ganska bra drag!

Idag ska jag sätta mig i studion och skriva med Meyer. Det ska bli en mellolåt. Har en bra idé på g. Sedan på kvällen har jag två klienter som jag ska grilla. Fotografen John Hagby kommer för första gången och han är laddad som fan. Återkommer under dagen med lite roliga grejer hoppas jag!

Later!

Leave a Reply

