Just another WordPress.com site

Gårdagens inlägg

Det blev många kommentarer kring gårdagens inlägg vilket jag räknade med. Många positiva och några negativa. Det är en väldigt het potatis då det är många som tycker att det är ett litet intrång i integriteten med mina åsikter. Jag tycker såhär…. Släpp det bara ;). Om det nu är fysiskt hälsa du vill uppnå. Varför inte ha helt öppet sinne? Finns det någon form av träning som kan ge mig ännu bättre hälsa som är både roligare och effektivare? Om någon skulle säga till mig att han eller hon har något som skulle hålla mig i ännu bättre form än det jag utövar nu OCH på ett roligare sätt. Härligt! Visa mig!!! :). Så länge man vill åt muskelmassa och beachboddan så kommer naturligtvis body building style alltid att funka. Det jag pratar om är fysiskt välmående och en kropp som klarar av att utföra arbete med stor arbetskapacitet.

Även CF är har ju såklart sina svagheter och defenetivt i för stor mängd. Det är skadedrabbat på grund av det höga tempot och att man utför lyft vid extrem trötthet. Där är teknik kungen! Därför tragglar vi också mycket teknik. Vårt nervsystem ska kunna rörelsen av sig själv utan att bi behöver tänka. Svårt men det är en del av att uppnå total hälsa.

All träning är förstås bättre än ingen träning men för h-e låt ingen lura in dig på ett ställe och börja träna när du egentligen inte vill. Va nyfiken och testa nya sporter :). Det kommer att höra livet lite roligare. Tro mig

Nu ska jag sätta mig vid skolbänken och läsa om fysiologi 🙂

Leave a Reply

